Termeni și Condiții
Următoarele condiții se aplică numai la achiziționarea produselor în România.
SkatePro.ro este deținut și operat de:
SkatePro
Omega 6
DK-8382 Hinnerup
Denmark
email@skatepro.ro
Tel: 0316 304 275
C.I.F: DK28853866
C.I.F/C.U.I Danez: DK28853866
SkatePro nu mai are TVA-ul înregistrat în România. Prin urmare, declarăm și plătim TVA-ul prin sistemul Uniunii OSS din Danemarca. Puteți afla mai multe informații pe link-ul Comisiei Europene website. Poți afla informații despre registrul comerțului companiei aici: CVR
Informații despre comandă și plată
- Veți fi informat prin e-mail în cazul în care comenzile sunt supuse unor erori de imprimare, de stoc sau de preț.
- Toate prețurile includ TVA, care este de 19%.
- Atunci când finalizați comanda, veți fi rugați să acceptați termenii și condițiile. Puteți găsi o copie atașată a acordului atașat la emailul de confirmare al comenzii.
- Doar persoanele cu vârsta legală pot comanda de la SkatePro, cu excepția cazului în care există un consimțământ al unui părinte sau al unui tutore legal.
- Suma facturată va fi extrasă din cont în momentul în care comanda va fi expediată:
- valabil doar pentru plata cu cardul.
- Klarna Pay later
- Klarna Finanțare
Opțiunile de plată "Plătește mai târziu" și "Finanțare" sunt oferite în colaborare cu Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Suedia. Puteți găsi condițiile de utilizare Klarna precum și informații suplimentare aici. Puteți găsi și informații generale despre Klarna aici. Datele dvs. personale sunt tratate în conformitate cu legislația aplicabilă privind protecția datelor și în conformitate cu informațiile din declarația de confidențialitate Klarna.
- Suma facturată va fi extrasă din cont în momentul în care comanda va fi confirmată: valabil pentru plata prin transfer bancar (Prepay)
Livrare
3-5 zile lucrătoare, dacă toate produsele din comanda dvs. sunt în stoc.
În cazul coletelor deteriorate sau nelivrate.
Asigură-te că examinezi produsul în momentul primirii acestuia - astfel încât să poți raporta posibilele defecte/probeme cât mai curând posibil. SkatePro este aici pentru a te ajuta! Dacă există deteriorări vizibile pe exteriorul coletului sau dacă acesta a fost lipit cu bandă adezivă de către compania de transport, vă rugăm să raportați acest lucru șoferului sau unui reprezentant al companiei de livrare, de îndată ce primiți coletul. La scurt timp după aceea, vă rugăm să contactați SkatePro cu fotografii care să prezinte daunele coletului și a produselor (dacă este cazul).
În cazul în care coletul nu a sosit în condiții optime, vă rugăm să raportați acest lucru la SkatePro cât mai curând posibil de la primriea acestuia.
Dreptul la Retragere
Produsele pot fi returnate în 365 de zile de la primirea comenzii.
- Conform legislației privind protecția consumatorilor, returnarea unei comenzi din orice motiv și fără justificare este posibilă în termen de 14 zile de către orice client.
- SkatePro vă oferă oportunitatea să returnați produsele dvs. până la 365 de zile de la primirea comenzii. Produsele returnate trebuie să fie în aceleași condiții și cantități ca în momentul primirii acestora.
Produsele pot fi returnate conform următoarelor metode
- Folosind sistemul Easy Return system
- Retur pe cont propriu
Vă recomandăm întotdeauna să vă înregistrați la sistemul nostru Easy Return de retur online. Astfel, puteți comanda una dintre etichetele noastre de retur. De asemenea, puteți refuza oferta alegând să aranjați transportul de retur singuri. Pentru ambele metode starea produselor este responsabilitatea dvs. din momentul în care se face returul până în momentul în care vom primi produsele.
Rețineți că SkatePro nu poate acoperi costurile, care ar putea rezulta din opțiunea de returnare aleasă. Când trimiteți produsele înapoi către noi, trebuie să vă asigurați că atașați numărul comenzii dvs. Dacă nu doriți să vă înregistrați returul online, trebuie să ne informați despre retragerea dvs. prin e-mail. De asemenea, sunteți mai mult decât binevenit să utilizați formularul nostru standard de retragere pe care ar trebui să-l trimiteți împreună cu returul dvs.
NU OFERIM DREPTUL DE RETRAGARE ÎN URMĂTOARELE CAZURI
- Când produsele sunt fabricate sau modificate conform specificațiilor efectuate de către client, atunci când prefabricarea sau procesul de modificare a început deja. Aceasta se aplică în cazul în care clientul și-a dat aprobarea către SkatePro pentru a începe modificările menționate anterior înaintea expirării termenului pentru retragere.
- Când serviciile sunt deja efectuate: acestea incluzând diferite activități, inclusiv divertisment sau evenimente sportive, în care contractul specifică, în ce zi sau în ce perioadă va fi furnizat serviciul.
Rambursarea sumei facturate
Dacă regretați achiziția și doriți să aveți întreaga sumă restituită, trebuie să returnați toate produsele în aceeași condiție ca în momentul primirii acestora. Când vom primi returul dvs., vom examina produsele pentru a evalua starea mărfurilor și vă vom restitui suma corespunzătoare, utilizând aceeași metodă de plată care a fost utilizată la achiziționarea produselor. De exemplu, dacă ați plătit comanda cu un card de credit, suma facturii va fi rambursată pr cardul de credit, care a fost folosit inițial la plasarea comenzii, dacă nu s-a convenit nimic altceva.
Pentru voucher-urile cadou, se aplică următoarele reguli:
- La returnarea unui voucher cadou neutilizat, veți primi înapoi contravaloarea voucher-ului.
- Dacă ați efectuat plata cu un voucher cadou și returnați produsele comandate, veți primi rambursarea sub forma unui voucher cadou nou.
- Dacă ați achitat comanda parțial cu un voucher cadou și returnați comanda, veți primi înapoi valoarea voucher-ului sub formă de credit în contul dvs. SkatePro, ce poate fi folosit pentru viitoarele achiziții. Restul sumei va fi returnată prin aceeași modalitate prin care s-a făcut plata comenzii.
Rambursarea va fi efectuată doar în momentul în care primim produsele înapoi. Aceasta se datorează faptului că starea produselor trebuie inspectată înainte de a se face rambursarea.
CONDIȚII DE RETUR A PRODUSELOR, ATUNCI CAND FOLOSIȚI DREPTUL LA RETRAGERE
Ca și client sunteți direct responsabil pentru orice posibilă deteriorare a valorii produsului rezultată din folosirea acestuia în orice altă modalitate decât cea necesară pentru determinarea proprietăților produsului. În cazul în care produsul a fost folosit mai mult decât strictul necesar menționat anterior, acesta va fi considerat drept folosit. Aceasta înseamnă că, în cazul retragerii, există posibilitatea ca doar o parte a sumei să fie rambursată, sau să nu existe posibilitatea de rambursare. Totul se evaluează în funcție de valoarea estimată a produsului folosit.
Dacă doriți să vă folosiți de dreptul dvs. de retragere fără a folosi un serviciu de retur furnizat de compania noastră, returul dvs. trebuie să fie trimis la:
SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Denmark
Reclamații
Conform Actului danez de vânzare a mărfurilor, aveți un dreptul la reclamații timp de 24 de luni pentru toate produsele. Acest drept de reclamație înseamnă că dumneavoastră, clientul, puteți depune o plângere referitoare la deficiențele produsului, pe care l-ați primit. Cu toate acestea, este o condiție prealabilă ca aceste deficiențe să nu fie cauzate de utilizarea incorectă a produsului sau de alte acțiuni dăunătoare care au dus la lipsurile pieselor. Dacă cererea este aprobată, produsul va fi reparat, sau înlocuit, sau va fi efectuată o rambursare sau o reducere a prețului, în funcție de situația specifică și de evaluarea SkatePro.
Este important să procesați cererea dvs. într-un termen rezonabil de la constatarea defectului. Reclamațiile în termen de două luni sunt considerate întotdeauna oportune. Costurile de transport pentru returnarea produselor ce fac parte din plângere vor fi acoperite, dar numai cu un acord de transport făcut în prealabil cu SkatePro.
Pentru a putea evalua o reclamație, trebuie să inspectăm starea produsului. Pentru a iniția o evaluare a produselor în cauză, continuați cu una dintre următoarele metode:
- În majoritatea cazurilor, putem evalua o reclamație fără a fi necesară trimiterea produsului imediat. Veți obține cea mai rapidă evaluare a unei probleme trimițându-ne un e-mail cu o descriere și câteva imagini concludente ale defectului.
- Trimiteți produsul împreună cu o descriere detaliată a defectului acestuia, inclusiv cauza daunei.
La returnarea produselor, vă rugăm să emiteți returul online. Dacă nu doriți să vă înregistrați returul online, trebuie să ne informați prin e-mail. Dacă doriți să returnați un produs fără a utiliza unul dintre serviciile noastre de retur, vom acoperi costurile pentru cea mai ieftină opțiune de returnare, dacă evaluarea cererii are un rezultat pozitiv. Rețineți că produsul este responsabilitatea dvs. din momentul returnării până când ajunge în posesia noastră. Prin urmare, asigurați-vă că produsul este împachetat în siguranță pentru expediere.
Notă: Produsul achiziționat este responsabilitatea dvs. din momentul primirii până în momentul returnării acestuia. Vă sfătuim prin urmare, să împachetați produsul/produsele bine, astfel încât, să nu se zgârie în timpul transportului și să nu se piardă nici o/un piesă/produs. Dacă decideți să faceți returul pe cont propriu, vă rugăm să notați nr. de tracking și să păstrați factura de confirmare, astfel încât să aveți dovezi (pentru furnizor) în cazul în care se pierde coletul.
Garanție
SkatePro nu oferă o garanție oficială. Plângerile care au în vedere defectele din fabricație trebuie adresate producătorului (brandului) în concordanță cu Termenii și Condițiile de Reclamație provenite de garanția produsului respectiv, menționată pe site-ul oficial al acestuia.
Politica de Confidențialitate în timpul achiziției
Colectăm date cu caracter personal în timpul procesului de achiziție de pe site-ul nostru. Vă rugăm să rețineți că atunci când utilizați pagina noastră, acceptați automat și politica noastră de confidențialitate, inclusiv folosirea cookie-urilor de către noi.
Politica Price Match
OFERIM POTRIVIREA PREȚURILOR CU CEA A COMPETITORILOR, ÎM URMĂTOARELE CONDIȚII:
- Produsul trebuie să fie identic în ceea ce privește caracteristicile, dimensiunea, culoarea și specificațiile.
- Produsul de pe website-ul concurentului trebuie să fie în stoc și să fie disponibil pentru a fi comandat direct la adresa dvs. de expediere.
- Egalarea prețului va lua în considerare costurile de expediere, cele de livrare, precum și taxele adiționale care ar putea fi aplicate pe site-ul respectiv. Asta înseamnă că: dacă produsul costă Lei 100 pe site-ul web al concurentului, iar transportul este de Lei 30 în plus, egalarea prețului se va face incluzând acest cost: total: Lei 130.
- Egalarea prețurilor este disponibilă numai înainte de cumpărare.
- Diferența de preț trebuie să fie substanțială și să fie de cel puțin Lei 25.
- Site-ul competitorului trebuie să fie locat România.
- Nu putem egala prețul articolelor care sunt deja la ofertă - acest lucru include oferte specifice clienților, vouchere și/sau promoții unice oferite de un site-ul competitor, oferte generale sau sezoniere (de exemplu, Cyber Monday, Singles' Day, Black Friday, Crăciun, etc.).
- Articolul în cauză nu poate fi destinat revânzării și nu poate exista nicio limitare a valorii de achiziție.
- Competitorul nu este un site de licitații, cum ar fi eBay, sau un site care oferă vânzări prin intermediul unor vânzători terți, cum ar fi Amazon.
- Solicitarea dvs. de egalare a prețului nu implică articole pentru comenzi speciale/expediere imediată.
- Oferim doar egalarea de prețurile produselor, nu și serviciile, cum ar fi transportul, montarea sau manipularea în atelier. Adică: dacă prețul unui produs este mai mic în magazinul nostru, dar costul de expediere este mai mare, nu vom egala costul total.
- Egalarea prețurilor nu poate fi combinată cu alte promoții sau reduceri.
Echivalarea prețului va fi evaluată de către personalul nostru iar cazurile vor fi verificate individual. Ne rezervăm dreptul de a nu aplica Politica Price Match. Vezi aici mai multe informații despre Politica Price Match.
Informații privind soluționarea litigiilor
Platforma online de soluționare a litigiilor a Comisiei Europene poate fi utilizată pentru depunerea unei plângeri. Acest lucru este deosebit de relevant dacă sunteți un consumator cu domiciliul într-o altă țară a UE. Reclamațiile pot fi depuse aici. Când depuneți o plângere, vă rugăm să introduceți adresa noastră de e-mail: email@skatepro.ro
Altele
Toate achizițiile de pe site-ul nostru se fac în limba română. Puteți găsi întotdeauna informații despre comenzile anterioare conectându-vă la contul dvs. (partea de sus a paginii SkatePro). Coșul de cumpărături este salvat dacă vă înregistrați pe site-ul nostru și vă este trimis prin e-mail în cazul în care o achiziție este întreruptă.
Anexa I - Formular standard de retragere
(Acest formular trebuie completat și returnat numai dacă se exercită dreptul de retragere)
Către SkatePro ApS
Declar pe proprie răspundere că vreau să îmi exercit dreptul la retragere privind acordul cu cumpărătorul asupra vânzării următoarelor produse (*)/ furnizarea următoarelor servicii (*)
Comandat (data) / Primit (data)
- Numele clientului
- Adresa clientului
- Semnătura clientului (doar în cazul în care conținutul acestui formular este notificat pe hârtie)
- Data
(*) Ștergeți ceea ce nu se aplică