×
Meniu

Termeni și Condiții

Următoarele condiții se aplică numai la achiziționarea produselor în România.

SkatePro.ro este deținut și operat de:

SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Danemarca

Telephone: 0316 304 275
Email: email@skatepro.ro
C.I.F/C.U.I: DK28853866

Comenzi si plata

  • Veți fi informat prin e-mail dacă comenzile sunt supuse unor erori de imprimare, erori de stoc sau erori din cauza prețurilor.
  • Toate prețurile includ TVA-ul danez, care este de 25%.
  • Atunci când finalizați comanda, veți fi rugați să acceptați termenii și condițiile. Puteți găsi o copie a acordului atașat la emailul de confirmare al comenzii.
  • Doar persoanele cu vârsta legală pot comanda de la SkatePro, cu excepția cazului în care există un consimțământ al unui părinte sau al unui tutore legal.
  • Suma facturată va fi extrasă din cont în momentul în care comanda va fi expediată: valabil doar pentru plata cu cardul.
  • Suma facturată va fi extrasă din cont în momentul în care comanda va fi confirmată: valabil pentru plata prin transfer bancar (Prepay)

Livrare

4-6 zile lucrătoare, dacă toate produsele din comanda dvs. sunt în stoc.

Dreptul la Retragere

Produsele pot fi returnate în 365 de zile de la primirea comenzii.

  • Conform legislației privind protecția consumatorilor, returnarea unei comenzi din orice motiv și fără justificare este posibilă în termen de 14 zile de către orice client.
  • SkatePro vă oferă oportunitatea să returnați produsele dvs. până la 365 de zile de la primirea comenzii. Produsele returnate trebuie să fie în aceleași condiții și cantități ca în momentul primirii acestora.

Produsele pot fi returnate conform următoarelor metode

Vă recomandăm întotdeauna să vă înregistrați la sistemul nostru Easy Return de retur online. Astfel, puteți comanda una dintre etichetele noastre de retur. De asemenea, puteți refuza oferta alegând să aranjați transportul de retur singuri. Pentru ambele metode starea produselor este responsabilitatea dvs. din momentul în care se face returul până în momentul în care vom primi produsele.

Rețineți că SkatePro nu poate acoperi costurile, care ar putea rezulta din opțiunea de returnare aleasă. Când trimiteți produsele înapoi către noi, trebuie să vă asigurați că atașați numărul dvs. de comandă. Dacă nu doriți să vă înregistrați returul online, trebuie să ne informați despre retragerea dvs. prin e-mail. De asemenea, sunteți mai mult decât binevenit să utilizați formularul nostru standard de retragerepe care ar trebui să-l trimiteți împreună cu returul dvs.

NU OFERIM DREPTUL DE RETRAGARE ÎN URMĂTOARELE CAZURI

  1. Produselor care sunt fabricate sau modificate conform specificațiilor efectuate de către client, atunci cand prefabricarea sau procesul de modificare a început deja. Aceasta se aplică în cazul în care clientul și-a dat consentul către SkatePro pentru a începe modificările menționate anterior înaintea expirării termenului pentru retragere.
  2. Serviciilor deja efectuate, activități, inclusiv divertisment sau evenimente sportive, în care contractul specifică, în ce zi sau în ce perioadă va fi furnizat serviciul.

Rambursarea sumei facturate

Dacă regretați achiziția și doriți să aveți întreaga sumă restituită, trebuie să returnați toate produsele în aceeași condiție ca în momentul în care le-ați primit. Când vom primi returul dvs., vom examina produsele pentru a evalua starea mărfurilor și vom restitui suma corespunzătoare utilizând aceeași metodă de plată care a fost utilizată la achiziționarea produselor. De exemplu, dacă ați plătit comanda cu un card de credit, suma facturii va fi rambursată cardului de credit, care a fost folosit inițial la plasarea comenzii, dacă nu s-a convenit nimic altceva.

Pentru voucher-urile cadou, se aplică următoarele:

  • La returnarea unui voucher cadou neutilizat, veți primi înapoi contravaloarea voucher-ului.
  • Dacă ați efectuat plata cu un voucher cadou și returnați produsele comandate, veți primi rambursarea sub forma unui voucher cadou nou.
  • Dacă ați achitat comanda parțial cu un voucher cadou și returnați comanda, veți primi înapoi valoarea voucher-ului sub formă de credit în contul dvs. SkatePro ce poate fi folosit pentru cumpărături în viitor. Restul sumei va fi returnată prin aceeași modalitate prin care s-a făcut plata comenzii.

Rambursarea va fi efectuată doar în momentul în care primim produsele înapoi. Aceasta se datorează faptului că starea produselor trebuie inspectată înainte de a se face rambursarea.

CONDIȚII DE RETUR A PRODUSELOR, ATUNCI CAND FOLOSIȚI DREPTUL LA RETRAGERE

Ca și client sunteți direct responsabil pentru orice posibilă deteriorare a valorii produsului rezultată din folosirea acestuia în orice altă modalitate decât cea necesară pentru determinarea proprietăților produsului. În cazul în care produsul a fost folosit mai mult decât strictul necesar menționat anterior, acesta va fi considerat drept folosit. Aceasta înseamnă că, în cazul retragerii, există posibilitatea ca doar o parte a sumei să fie rambursată, sau să nu existe posibilitatea de rambursare. Totul se evaluează în funcție de valoarea estimată a produsului folosit.

Dacă doriți să vă folosiți de dreptul dvs. de retragere fără a folosi un serviciu de retur furnizat de compania noastră, returul dvs. trebuie să fie trimis la:

SkatePro ApS
Omega 6, Søften
8382 Hinnerup
DK - Denmark

Reclamații

Conform Actului danez de vânzare a mărfurilor, aveți un dreptul la reclamații timp de 24 de luni la toate produsele. Acest drept de reclamație înseamnă că dumneavoastră, clientul, puteți înainta o plângere referitoare la deficiențele produsului, care a fost prezent la livrare. Cu toate acestea, este o condiție prealabilă ca aceste deficiențe să nu fie cauzate de utilizarea incorectă a produsului sau de alte acțiuni dăunătoare care au dus la lipsuri. Dacă cererea este aprobată, produsul va fi reparat sau înlocuit sau va fi efectuată o rambursare sau o reducere a prețului, în funcție de situația specifică și de evaluarea SkatePro.

Trebuie să procesați cererea dvs. într-un termen rezonabil de la constatarea defectului. Reclamațiile în termen de două luni sunt considerate întotdeauna oportune. Costurile de transport pentru returnarea produselor ce fac parte din plângere vor fi acoperite, dar numai cu un acord de transport făcut în prealabil cu SkatePro.

Pentru a putea evalua o reclamație, trebuie să inspectăm starea produsului. Pentru a iniția o evaluare a produselor reclamate, continuați cu una dintre următoarele metode:

  • În majoritatea cazurilor, putem evalua o reclamație fără a fi necesară trimiterea produsului imediat. Veți obține cea mai rapidă evaluare a unei probleme trimițându-ne un e-mail cu o descriere și câteva imagini concludente ale defectului.
  • Trimiteți produsul împreună cu o descriere detaliată a defectului produsului, inclusiv cauza daunei.

La returnarea produselor, vă rugăm să emiteți returul online. Dacă nu doriți să vă înregistrați returul online, trebuie să ne informați prin e-mail. Dacă doriți să returnați un produs fără a utiliza unul dintre serviciile noastre de retur, vom acoperi costurile pentru cea mai ieftină opțiune de returnare, dacă evaluarea cererii are un rezultat pozitiv. Rețineți că produsul este responsabilitatea dvs. din momentul returnării până când ajunge în posesia  noastră. Prin urmare, asigurați-vă că produsul este împachetat în siguranță pentru expediere.

Politica de Confidențialitate în timpul achiziției

Colectăm date cu caracter personal în timpul procesului de achiziție pe site-ul nostru. Vă rugăm să rețineți că acceptați politica noastră de confidențialitate atunci când utilizați site-ul nostru, inclusiv folosirea cookie-urilor de către noi.

Informații privind soluționarea litigiilor

Platforma online de soluționare a litigiilor a Comisiei Europene poate fi utilizată la depunerea unei plângeri. Acest lucru este deosebit de relevant dacă sunteți un consumator cu domiciliul într-o altă țară a UE. Reclamările pot fi depuse aici. Când depuneți o plângere, vă rugăm să introduceți adresa noastră de email@skatepro.ro

Altele

Toate achizițiile de pe site-ul nostru se fac în limba română. Puteți găsi întotdeauna informații despre comenzile anterioare conectându-vă la contul dvs. (partea de sus a site-ului nostru web). Coșul de cumpărături este salvat dacă vă înregistrați pe site-ul nostru și vă este trimis prin e-mail în cazul în care o achiziție este întreruptă.

Anexa I - Formular standard de retragere

(Acest formular trebuie completat și returnat numai dacă se exercită dreptul de retragere)

Către SkatePro ApS

Declar pe proprie răspundere că vreau să îmi exercit dreptul la retragere privind acordul cu cumpărătorul asupra vânzării următoarelor produse (*)/ furnizarea următoarelor servicii (*)
Comandat (data) / Primit (data)
- Numele clientului
- Adresa clientului
- Semnătura clientului (numai dacă conținutul acestui formular este notificat pe hârtie)
- Data

(*) Ștergeți ceea ce nu se aplică

SkatePro