Retur comandă
Vrei să returnezi produse? Nicio problemă! Procesul este foarte simplu și fără bătăi de cap. Poți să te loghezi cu contul tău SkatePro, să înregistrezi returul tău online și șă optezi pentru preluare retur de la adresa ta pentru 29 Lei.
Ca o alternativă, vă puteți înregistra online și:
- refuza coletul la livrare
- trimite pachetul înapoi spre noi pe cont propriu
FAQs
Cât timp am la dispoziție pentru a returna comanda?
La SkatePro ai o perioadă de 365 de zile pentru a returna produsele.
La ce adresă pot returna produsele comandate în cazul în care nu doresc serviciu de retur SkatePro?
SkatePro ApS
Omega 6
8382 Hinnerup
Danemarca
Vă rugăm să luați în considerare că pachetul dvs. trebuie livrat la adresa menționată și nu poate fi ridicat la sediul de coletărie.
Cum schimb un produs?
Poți returna foarte ușor produsele și să plasezi o nouă comandă pentru produsul ce îl vrei schimbat. De îndată ce primim returul, vom procesa rambursarea prin aceeași metodă prin care s-a făcut plata.
Pot returna fiecare produs?
Nu, nu toate produsele comandate pot fi returnate. Nu poți returna servicii cerute pentru a modifica produsele și nici produse care au fost personalizate pe baza dorințelor și nevoilor tale. Mai multe detalii: Dreptul la Retragere excepții
Voi primi rambursarea costului de expediere?
Vi se vor rambursa costurile de expediere, dacă veți returna întreaga comandă. Totuși, aceasta nu include costurile de expediere a returului. (25 Lei dacă utilizați serviciile noastre de returnare). Dacă returnați o parte din comandă, nu vi se vor rambursa costurile de expediere. În acest caz, veți plăti atât costurile de expediere, cât și costurile de expediere a returului. Din păcate, nu facem schimburi. Dacă doriți să comandați un produs nou, sunteți întotdeauna binevenit să plasați o nouă comandă!